ארונות הזזה הראל בעיצוב אישי וחסכוני

בחברת הראל ארונות הזזה ניתן למצוא את הסגנונות ומהגוון הרחב ביותר של ארונות ההזזה במחירים שונים ובגדלים ועיצובים שונים. חברת הראל , ארונות הזזה היא בין החברות המבדלות את עצמן בתחום הריהוט כאשר עוסקות בעיקר בתחום ארונות ההזזה וממקדות את עצמן ביכולת להתאים את רצון הלקוח וצורך הלקוח באופן אישי ומדויק עד כמה שניתן.

בחברת הראל ארונות הזזה, יועצי עיצוב ויועצי תכנון אשר יעניקו לכם את היכולת לבחור את הארון המתאים לכם ביותר באופן הגיוני, משתלם ומתאים, כך שתהיו מרוצים לאורך שנים רבות – גם מהמחיר , גם מהמראה וגם מנוחות האחסון, המטרה העיקרית לשמה נוצר הארון בראש ובראשונה. ארונות הזזה בחברת הראל, מעבר לפתרון האחסון מהווים פיתוח טכנולוגי חדשני ומתקדם, גם בתחום הייעול וגם בתחום העיצוב וההתאמה האישית לכל בית ולכל לקוח.

ארונות הזזה

ארונות הזזה

התאמת המחיר לצורך – מגוון הארונות של הראל

קשה להאמין שאכן קיים מקום אשר מתאים את המחיר לצורך של הלקוח ומעניק לו מוצר איכותי במחיר שיוכל לעמוד בו. הראל ארונות הזזה מעניקים את השירות הזה בדיוק ויושבים ודנים עם הלקוח באשר לצרכים שלו, בודקים היכן ניתן להתפשר ואיפה ניתן לבוא לקראת וכך בונים, הלכה למעשה, את הארון המתאים ביותר – גם מבחינה תקציבית וגם מבחינה עיצובית ואפקטיבית את הארון ללקוח.

הלקוחות של הראל לאורך השנים, מאז ועד היום יעידו, כי מעבר לידע הבלתי מתפשר והאיכות הגבוה של העבודות וחומרי הגלם, מדובר במקום שיודע ושואף להגשים חלומות גם ללקוחות אשר אין באפשרותם להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים על ארון.

מכל הסוגים ומכל הגוונים – כל עולם הארונות פרוס בפניכם

בהראל תמצאו את כלל סוגי הארונות בעיצובים משתנים ובדגמים קיימים אשר מתחדשים מעת לעת ומקולקציה לקולקציה כמיטב הדמיון והיצירתיות של המעצבים, הנגרים ואנשי המקצוע של הראל. יחד עם זאת, תוכלו ליהנות משירותי עיצוב בהתאמה אישית ולבנות סקיצה ועיצוב מותאם אישית יחד עם אנשי המקצוע של הראל על פי הטעם והעיצוב הקיים בביתכם או העיצוב עליו את חולמים. ברשות החברה, כל הכלים האפשריים והידע הרב שמאפשר לנו לעצב ולייצר דגמים וסגנונות רבים בתחום ארונות ההזזה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

ייעוץ עיצובי בתחום עיצוב הפנים ב"הראל ארונות הזזה"

בהראל, מעבר לארונות וחומרי איכות, תקבלו שירותי ייעוץ לעיצוב הארון והתאמתו לעיצוב הקיים. בהראל, מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתחום עיצוב הפנים מהשורה הראשונה שידעו לתת לכם טיפים יעילים ללא כל עלות אבל כאלה שערכם לא יסולא בפז ויהפוך את החדר שלכם למראה שפשוט אי אפשר להתיק ממנו את העיניים.

ארונות בעיצוב רטרו – שנות ה- 70 חוזרות ובגדול!

חשקה נפשכם בעיצוב "משוגע"? הראל ארונות הזזה יגשימו כל משאלה וכל רעיון עיצובי. בחנות התצוגה ובמתחם המרשים של הראל תוכלו למצוא את הסגנונות המרהיבים והפחות סטנדרטיים שיאפשרו לכם לחזור לשנות הדיסקו ולהכניס קצת צבע לחיים…

הכנסו עכשיו לאתר – http://www.aron.co.il/